سیمند کابل، تنها تولیدکننده کابل های SWR در خاورمیانه

هدف اصلی ما تلاش در جهت کسب رضایت مشتری و ارتقاء تولیدات است .

سیمند کابل مفتخر است با افتتاح نخستین و بزرگترین مجموعه تخصصی اداری و تجاری سیم و کابل در قلب مرکز تجارت این صنعت، با ارائه مستقیم محصولات تولیدی خود گام بلندی در راستای جلب اعتماد مشتریان عزیز و جلوگیری از عرضه محصولات تقلبی برداشته است.

بی شک بهره برداری از این مرکز تخصصی علاوه بر کوتاه نمودن دست واسطه ها وجلوگیری از افزایش قیمت کاذب محصولات، آسودگی خاطر خریداران محترم از جمله مصرف کنندگان عمومی‌ مدیران پروژه‌ها، کارشناسان ناظر شرکت‌های توزیع و انتقال برق و سایر مصرف کنندگان را به ارمغان خواهد آورد.

نخستین شرکت تولیدی دانش محور صنعت سیم و کابل

امروزه با توجه به ارتقاء سطح الزامات استاندارد، تغییرات سریع فناورزی و نیازهای تخصصی بازار مصرف، تولید سیم و کابل نیز می‌بایستی متناسب با الگوها ونیازهای جدید انطباق یابد. بی‌دلیل نیست که از سیمند کابل با پشتوانه خلاقیت به عنوان یک مزیت رقابتی به عنوان نخستین و یگانه شرکت تولیدی دانش محور در صنعت سیم و کابل یاد می‌شود . بی شک این مهم به پشتوانه سال‌ها تجربه و پیشتازی در صنعت بوده است .

مجوز کاربرد علامت استاندارد در صنعت بوده است .

مجوز کاربرد علامت استاندارد ملی 3569

سیمند کابل به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو از نخستین روزهای فعالیت مجوز کاربرد علامت استاندارد ملی 3569 را جهت تولید کابل قدرت در محدوده 6/0 کیلو وات اخذ نموده و محصولات متنوعی را به بازار مصرف عرضه می‌نماید.

گسترهی محصولات

سیم‌های افشان تا سطح مقطع  240

سیم‌های مفتولی و نیمه افشان تا سطح مقطع  400

سیم‌های لخت هوایی تا سطح مقطع  12

کابل‌های انعطاف‌پذیر (سبک) افشان تا سایز  2/5 × 5

کابل‌های تک رشته با عایق PVC و XLPE و روکش PVC تا سطح مقطع  500

کابل‌های نصب ثابت سبک تا سایز  35 × 5

کابل‌های قدرت فشار ضعیف (kv 1/0.6 ) تا سطح مقطع هر رشته  240 (افشان مفتولی و نیمه افشان)

کابل‌های زره دار، کانسانتریک، ابزار دقیق، کنترل شیلددار و بدون شیلد و کابل‌های با ساختار خاص مطابق با سفارش مشتری کابل‌های کواکسیال.

کابل‌های مخابراتی خارج و داخل ساختمان تا سایر 6/0 ×2×12

کابل‌های SWR ویژه استفاده در صنعت آبرسانی

آزمایشگاه شرکت سیمند کابل

آزمایشگاه شرکت سیمند کابل با استفاده از مدرنترین تجهیزات تست مواد اولیه و آزمون‌های الکتریکی و مکانیکی محصولات سیم و کابل، در حال حاضر به عنوان آزمایشگاه همکار مورد تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می‌باشد. این آزمایشگاه ضمن انجام آزمون‌های تعیین شده مطابق با استاندارد ملی ایران، توانایی انجام آزمون‌های لازم در خصوص محصولات تولید شده مطابق با استانداردهای بین‌المللی را دارد.